Friday, November 05, 2010

სვანეთის ხმოვანი პეიზაჟები / Soundscapes of Svanetia

სვანეთის ხმოვანი პეიზაჟები

(სამუშაო სათაური)

ნიკოლას პერეტის და სედრიკ ანგლარეტის პროექტი

01.-12.11.2010 I ეტაპი (კვლევა)

2011 II ეტაპი (პროდუქცია)



პროექტი ეხება სვანეთის ხმოვან პეიზაჟებს და მის ბგერით (ხმოვან) მახსოვრობას. როგორც ექო 1930იანი წლების მიხეილ კალატოზიშვილის მიერ გადაღებული მუნჯი დოკუმენტური ფილმისა “ჯიმ შვანტე. მარილი სვანეთს”, 80 წლის შემდეგ ნიკოლას პერეტის და სედრიკ ანგლარეტის პროექტი განიხილავს სვანეთის რეგიონის ხმოვან პეიზაჟს. პროექტი განხორციელდება 2 ეტაპად: პირველ ეტაპზე შეგროვდება ხმები, დღევანდელი სვანეთის ბუნების და ადგილობრივ მოსახლეთა საქმოანობის ხმათა დოკუმენტაცია. მეორე ნაწილი იქნება სერია დოკუმენტურ და ხმოვან არტის ნაწარმოებებისა, რომლებიც კომპონირებული იქნება შეგროვილი მასალის და ადგილობრივ ხელოვანებთან და მუსიკოსებთან თანამშრომლობის საფუძველზე. ამ ხმოვანი ნაწარმოებების შედეგად მოეწყობა აუდიო კონცერტების სერია და რადიო გადაცემები ადგილობრივ და საერთაშორისო პარტნიორებთან თანამშრომლობით.


Soundscapes of Svanetia

(Temporary title)

a project by Nicolas Perret & Cédric Anglaret

01.-12.11.2010 1st phase (research)

2011 2nd phase (production)


The project is about the soundscape and the sound memory of Svanetia, a remote region of northern Georgia. As an echo to the silent 1930's documentary Jim Shvante (Salt for Svanetia), our work will interrogate the soundscape of the region, 80 years after the movie. It will be done in two parts: the first part is a collection of sounds, a sound herbarium, from nature to human activity that documents the soundscape of nowadays Svanetia. The second part is a series of sound pieces in between documentary and sound art composed using the material of the collection and made in collaboration with local sound artists and musicians. These sound pieces will lead to a CD release, a series of concerts and various radio broadcasts with local and international partners.

www.elephantandcastles.com

პროექტის მხარდამჭერი / Project is supported by:

the European Cultural Foundation (ECF) in collaboration with the Open Society Institute (OSI) through the STEP beyond Travel grants.


No comments: